Idag har jag varit ganska effektiv. Jag har fixat och trixat med all administration för utbytet och nu känns det som om jag har koll på allt. Enda orosmomentet är att jag inte har fått tillbaka tentan som jag skrev för en månad sen, men den kommer väl tids nog. 

Vi har haft två personer här idag för att titta på lägenheten. Det är SÅ skönt att vårat kontrakt bara är tills 15 juni och att vi inte behöver hitta någon ny hyresgäst. Förra hyresgästen tecknade kontrakt på ett år, men sen flyttade hon och hon är nu ansvarig för att få in nya hyresgäster. Vi tog över kontraktet från januari tills nu, men hon måste hitta någon som kan ta över det över sommaren innan hennes år har tagit slut. 

  
Inatt drömde jag att jag var hemma. Jag var så glad, för det var så kul att se alla igen och alla mådde bra och ville hitta på roliga saker. Sen vaknade jag och det var mitt i natten. Då blev jag ändå ganska nöjd, för Harry var ju där.

På tal om Harry så tror jag han litar lite för mycket på mig. Vi singlade slant om vem som skulle diska och vem som skulle fixa iordning kvällsfikat idag efter middagen. Jag föreslog krona=han diskar, klave=jag gör fikat. Sen insåg han sitt misstag när det blev klave och jag fick diska.